sâmbătă, 29 martie 2014

Trebuie să iertăm sau alegem să iertăm?! Aceasta este întrebarea...


Am tot văzut în ultimul timp tot felul de statusuri în care multe persoane spun că: "trebuie să iertăm", bla, bla , bla...
Nu trebuie nimic, totul ţine de alegere..Liber arbitru se numeşte..:)Dupa asemenea statusuri, urmează o ploaie de like..
Foarte frumos să poţi ierta, zic eu...  Mă întreb, dacă ăia care dau Like îşi asumă asta şi au iertat, totuşi, cu adevărat pe cei care au greşit faţă de ei..
Sincer, mă cam îndoiesc. Iertarea implică totul si nu "iertam" dar nu putem să uităm, nu?! Eu cred ca este foarte greu să ierţi si nu poţi ierta chiar orice.
Unii iartă lucruri foarte grave, alţii nu iartă chestii de nimic, din punctul meu de vedere, grave din al lor, alegerea lor..
Un singur lucru vreau să punctez şi anume: 
În primul rând trebuie să începem să ne iertam pe noi, apoi să avem pretenţia să fim iertaţi ptr că atunci când tot spunem că "trebuie să iertăm", de fapt, noi suntem cei care avem nevoie de iertarea cuiva.
Este foarte frumos că ne cerem iertare dar nu este nimeni obligat să ne ierte..Fiecare Om are limitele sale.Alegere, da?!

Nu am să cer să mă iertaţi, vă spun că încerc să nu mai greşesc.....

Vă pupă Codru' .