duminică, 30 martie 2014

Bunica Ruby



Mama a doi baietei plini de energie,in varsta de sapte si respectiv un an, ma necajesc uneori din cauza ca-mi fac de nerecunoscut casa frumos si atent intretinuta.
In joaca lor nevinovata,se intampla sa dea peste veioza mea favorita sau sa strice aranjamentele atent concepute.
In aceste momente,cand mi se pare ca nimic nu mai este sfant,imi amintesc lectia data,cu intelepciune,de soacra mea,Ruby.
Rubi e mama a sase copii si bunica a 13 nepoti.Este intruchiparea bunatatii,rabdarii si dragostei.
La un Craciun ,toti copiii si nepotii se stransesera,ca de obicei,acasa la Ruby.Cu doar o luna inainte isi cumparase o noua mocheta,alba si frumoasa,dupa ce traise,mai mult de 25 de ani cu acelasi covor vechi.Era mai mult decat bucuroasa de noua infatisare pe care mocheta o dadea casei.
Cumnatul meu Arnie tocmai impartea darurile tuturor nepotilor si nepoatelor - mierea premiata,produsa in stupii lui.Toti erau entuziasmati .Dar dupa cum vrea soarta,Sheena,in varsta de 8 ani ,varsa mierea pe mocheta cea noua,si-o imprastie pe pantofi in toate camerele de la parter.
Plangand,Sheena dadu buzna in bucatarie si alerga in bratele lui Ruby:"Bunico,am varsat toata mierea pe mocheta cea noua!"
Bunica Ruby ingenunchie,p privi cu dragoste pe Sheena in ochii plini de lacrimi si spuse:"Nu fi suparata ,iubito,putem sa mai facem rost de miere".