duminică, 23 martie 2014

Dincolo de aparenţe


Pastile cu dragoste ptr suflete frumoase

Am constatat de foarte multe ori ca a "arata bine" reprezinta un avantaj in societatea superficiala in care traim..

Oamenii apreciaza exteriorul, invelisul, interiorul, din pacate, mult prea putin..
Cei care au avut norocul sa fie frumosi sunt rezolvati pe viata. Ei stiu sa profite de asta(nu-i condamn) si de asemenea stiu ca pot obtine totul fara efort.
Oare, care este cel mai vinovat, cel care le face jocurile celor considerati frumosi sau cei care profita de avantajul lor genetic?!   Va raspund eu.Voi cei care-i faceti sa se creada "buricul pamantului".Voi puneti caramizi la constructia Ego-ului lor exacerbat.
Frumusetea fizica nu este o calitate, ea este un dar, atata tot.Frumusetea interioara, in schimb, ramane, ptr ca fizicul se duce cu anii iar ceea ce ai in minte si un suflet nu ti poate lua nimeni..
Fac parte dintre femeile considerate de unii atragatoare, de altii dezagreabila, dar...am avut ocazia, din fericire, sa vad lucrurile din ambele perspective, poate de aceea m-am dezvoltat altfel, mi-am dat seama ca nu mi se cuvine nimic, totul se castiga, toti oamenii merita respect si imi place cand cineva (ma)vede dincolo de invelisul meu "minunat" si ma descopera in adevarata mea "splendoare"..
Nimeni nu are dreptul sa fie tratat urat doar ptr ca nu are trasaturi, considerate de "gloata", urate..
Nimeni nu merita mai mult doar ptr ca este considerat, tot de gloata, frumos..
Toti meritam sa fim respectati ptr ceea ce suntem nu ptr calitatile fizice.
Celor care categorisesc oamenii cu atat usurinta si-i trateaza diferentiat pe considerente fizice le doresc sa aibe parte de persoane la fel de "frumoase" interior ca si ei/ele..
Celor frumosi le urez sa ramana la fel de superbi, sa ne bucure si incante ochii, atunci cand i vedem, dar, sa nu uite ceva esential: 


"Frumusetea fizica este o simpla sclipire"



Va pupa Codru'