duminică, 30 martie 2014

In graba



Ma grabeam.....
Am trecut ca o furtuna prin sufragerie,imbracata in costumul meu cel mai bun,gandindu-ma doar sa fiu gata pentru intalnirea din seara aceea.
Gillian, fetita mea de patru ani,dansa pe una din melodiile ei preferate,"Cool" din Poveste din cartierul de vest.Ma grabeam,eram pe punctul sa intarzii.Cu toate acestea un glascior dinlauntrul meu mi-a soptit:"Opreste-te"
Asa ca m-am oprit,M-am uitat la ea.Am intins mainile,am luat-o de mana si am facut o pirueta.
Catlin, fetita mea de sapte ani,a aparut pe orbita noastra si am prins-o si pe ea.
Toate trei ne-am invartit nebuneste prin sufragetie si prin salon. Radeam.Ne invarteam.

Oare vedeau vecinii,pe ferestra,nebunia noastra?N-avea importanta.Melodia s-a incheiat cu o cascada dramatica de sunete si dansul nostru s-a terminat o data cu ea.
Le-am batut usor pe fundulet,trimitandu-le sa-si faca baie.
Au urcat treptele,respirand obosite,in timp ce rasetele lor umplea casa.

M-am intors la treburile mele.Stateam aplecata.Rascolind niste hartii in servieta diplomat,cand am auzit-o pe mezina spunadu-i surorii ei :"Catlin,nu-i asa ca mami este cea mai nemaipomenit de grozava mama ?"
Am impietrit .Eram la mai putin de un pas,in goana mea prin viata,de a pierde acest moment.Gandul mi s-a indreptat spre diplomele si premiile care atarnau pe biroul meu. 
Nici un premiu,nici o realizare nu se compara cu asta:
"Nu-i asa ca mami este cea mai nemaipomenit de grozava mama?"
Fetita mea spusese asta la 4 ani.Nu ma astept s-o spuna la 14 ani.Dar,la 40 ,cand se va apleca peste cutia aia de lemn sa-si ia la revedere de la obiectul acela inutil care nu mai adaposteste sufletul meu ,as vrea sa o spuna atunci.
Fraza asta nu este potrivita intr-un Curriculum Vitae.Dar vreau s-o am pe piatra de mormant.
"Treaba poate astepta pana ce îi arăţi copilului curcubeul,dar curcubeul nu astepta pana ce iti termini tu treaba..."



Extrasă: Supa de pui ptr suflet