duminică, 30 martie 2014

Omagiu mamelor


Indrumarile tale sunt pline de tandrete si au influentat nemasurat de mult tot ce am facut pana acum, tot ce fac si tot ce voi face vreodata.

Spiritul tau plin de delicatete este intiparit pe veci in tot ceea ce am fost, sunt si voi fi vreodata.


Astfel tu esti o particica din tot ce am realizat si am ajuns sa fiu.

Caci tot ce fac oglindeste valorile cu care tu m-ai invatat,


Orice rau pe care-l indrept, orice suflet pe care il inveselesc,


Orice am si daruiesc, orice povara pe care o fac mai usoara


Este, in felul sau marunt, un omagiu adus tie.

Pentru ca tu esti cea care mi-ai dat viata, si mai presus de asta, m-ai invatat cum sa traiesc, tu esti izvorul lucrurilor bune pe care


Le voi realiza atat cat voi fi pe pamant.

Pentru tot ce esti, si pentru tot ce sunt, MAMA, iti multumesc.






Extrasă din: Supă de pui ptr suflet de mamă.