sâmbătă, 10 mai 2014

Memo de la Dumnezeu


Te rog sa fi atent ca sunt schimbări pe care Tu trebuie sa le faci in viata TA.
Acestea sunt schimbări care trebuie sa fie îndeplinite, pentru a putea sa-mi ţin promisiunile de a-ti asigura pacea, bucuria si fericirea in viata. Îmi cer scuze pentru orice neînţelegere, dar tot ceea ce-ti spun nu-ti cere prea mult timp. Ştiu, ti-am dat deja cele 10 porunci. Păstrează-le. Dar urmează si aceste sfaturi.
NU TE MAI INGRIJORA
Viata te-a invatat sa stai si sa-ti faci griji. Ai uitat ca Eu sunt aici pentru aţi lua greutăţile si a le purta in locul tău? Sau iţi face plăcere sa te necăjeşti pentru fiecare lucru mic care-ti iese in cale ?
FA O LISTA
Ceva trebuie făcut, sau de ceva trebuie avut grijă. Fa o lista. Nu, nu lista TA. Pune-le pe lista MEA. Lasa-mă pe MINE sa fiu cel care are grija de problemele tale. Nu pot sa te ajut, pana când nu te întorci la MINE. Si, cu toate ca lista Mea este lunga, Eu sunt totuşi… Dumnezeu. Pot avea grija de tot ceea ce pui in mâinile MELE. De fapt, ca sa spunem adevărul, Eu pot avea grija de mai multe lucruri pentru tine, decât ai putea vreodată sa-ti imaginezi.
AI INCREDERE IN MINE
Odată ce mi-ai dat MIE greutăţile tale, nu mai încerca sa le iei înapoi. Ai încredere in MINE. Ai credinţa ca voi avea grijă de tot ceea ce-ti trebuie, de problemele tale, de încercările prin care treci. Ai probleme cu copiii ? Pune-le pe lista MEA. Ai probleme cu banii ? Pune-i pe lista MEA. Ai probleme emoţionale ? Pune-le pe lista MEA. De dragul MEU, pune-le pe lista mea. Vreau sa te ajut. Tot ceea ce ai de făcut este sa ceri.
LASA-LE IN PACE
Nu te scula dimineaţa, spunând: ‘’Ei bine, mă simt mult mai puternic acum, cred ca pot prelua controlul de aici încolo.’’ de ce crezi ca te simţi mai puternic acum ? Este simplu. Pentru ca mi-ai dat MIE greutăţile tale si eu am grija de ele. De asemnea Eu reinoiesc puterea ta si te acopăr cu pacea MEA. Nu ştii ca daca iţi dau înapoi problemele, tu vei reveni acolo de unde ai plecat ? Lăsa-le cu MINE si uita de ele. Vreau sa-ti fiu cel mai DRAG prieten.
AI CREDINTA
De aici, de sus, se vad o mulţime de lucruri pe care nu le poţi vedea de acolo, de jos. Ai încredere in MINE, ca ştiu ce fac. Ai încredere in MINE, căci nu ai dori sa vezi cu ochii mei. Voi continua sa am grija de tine, sa te veghez si sa-ti acopăr nevoile. Trebuie numai sa ai încredere in MINE. Chiar daca am o sarcina mai mare decât tine, se pare ca ai mari probleme cu partea simpla care-ti revine. Cat de greu poate fi, doar sa ai încredere?
IMPARTE
Ai fost invatat sa imparti lucrurile cu alţii, inca de când aveai 2 ani. Când ai uitat asta? Inca regula se aplica in continuare. Împarte cu cei care sunt mai puţin norocoşi ca tine. Împarte bucurie celor care au nevoie de încurajare. Împarte restul cu aceia care nu au auzit nimic de MINE, de mult timp. Împarte lacrimile tale cu aceia care au uitat sa planga. Împarte credinţa ta cu aceia care nu au de loc.
FII BUN
Fii bun cu ceilalţi, pentru ca Eu ii iubesc tot atât de mult ca pe tine. Ei sa-r putea sa nu se îmbrace ca tine, sau sa vorbească la fel ca tine, dar EU tot va iubesc pe toţi. Te rog sa înţelegi asta, pentru binele MEU. V-am creat pe fiecare dintre voi, astfel incat sa fiţi diferiţi. Ar fi mult prea plictisitor daca aţi fi fost identici. Te rog sa înţelegi ca EU iubesc fiecare din aspectele care va diferenţiază.
IUBESTE-TE PE TINE INSUTI
Când Eu te iubesc atât de mult, cum e posibil ca tu sa nu te iubeşti? Ai fost creat de MINE numai pentru un singur scop – sa fii iubit si sa iubeşti, la rândul tău. Eu sunt Dumnezeul Iubirii. Iubeşte-mă. Iubeşte-ti vecinii. Dar iubeşte-te si pe tine însuti. Inima MEA se întristează in durere când vad ca te superi, atunci când lucrurile ies prost. Îmi eşti foarte drag.
NU UITA ASTA, NICIODATA..!