joi, 10 aprilie 2014

Vitamine ptr suflet 7



Faceti-o acum

Daca am descoperi ca ne-au ramas doar cinci minute ca sa spunem tot ceea ce am dori sa spunem, toate telefoanele ar fi ocupate de persoane care incearca sa le spuna celor dragi "Te iubesc."
Fiind profesor la universitate le-am dat o tema studentilor mei...sa se apropie de o persoana pe care o iubesc si chiar sa i-o spuna. Nu pare o tema atat de grea, dar pentru majoritatea barbatilor din grupa de 35 de ani, care au fost invatati ca daca-ti exprimi sentimentele nu esti "macho", a fost cu adevarat o tema dificila. Sa plangi?...Sub nici o forma!!!
La inceputul orei urmatoare am intrebat daca cineva doreste sa ne povesteasca ce s-a intamplat. Eram aproape sigur ca se va ridica o femeie. Si totusi s-a ridicat Dennis...1.88 inaltime si era foarte emotionat si impresionat.
"Saptamana trecuta cand ne-ai dat tema asta am fost foarte suparat. M-am gandit ca oare cine esti tu sa-ti permiti sa-mi invadezi intimitatea. Totusi, conducand spre casa, a inceput sa-mi sopteasca incetisor constiinta. Mi-a spus cu exactitate cui trebuie sa spun "Te iubesc". Acum cinci ani m-am certat ingrozitor cu tatal meu si de atunci nu ne-am mai vorbit. Asa ca m-am hotarat sa ma duc la el si sa-i spun cat de mult il iubesc. Ajuns acasa am facut un pas spre el, l-am luat in brate si i-am spus: "Tata, am venit doar sa-ti spun ca te iubesc." Tata s-a uitat in ochii mei si mi-a raspuns: "Si eu te iubesc, dar n-am putut sa ti-o spun niciodata." Am stat de vorba cu el pana dimineata. Am ras... am plans de bucurie. Era un moment atat de frumos, incat nu doream sa mai plec. La doua zile dupa vizita mea , tata, care avea probleme cu inima, dar nu mi-a spus, a suferit un atac si a ajuns la spital in stare de inconstienta. Nu stiu daca se va mai reface." 


Mesajul meu pentru voi este: "Nu amanati sa faceti ceea ce trebuie facut. Este posibil sa nu mai aveti alta ocazie."

H. Agudelo