sâmbătă, 5 aprilie 2014

Rugăciune ptr iertare




" Doamne, iartă-mi te rog toate greșelile cele de voie și fără de voie, cele cu știință și fără știință, cele cu nescultare. 
Îmi cer iertare pentru tot ce Ți-am greșit Ție în viața asta sau altă dată, îmi cer iertare de la toate Puterile Cerești pentru tot ce am greșit în viața asta sau altă dată. 
Îmi cer iertare de la toți oamenii pentru tot ce le-am greșit în viața asta sau altă dată și-L rog pe Dumnezeu să mă ajute să fiu iertat de cei care nu pot sau nu vor să mă ierte.
Îi iert pe toți oamenii care mi-au greșit în viața asta sau altădată și-L rog pe Bunul Dumnezeu să mă ajute să îi iert pe cei pe care nu îi pot ierta.
Te rog, Doamne, ajută-mă să mă iert și pe mine însumi pentru tot ce am greșit, atât cât crezi că merit.
Îmi cer iertare pentru întreaga mea familie și neamul meu.
Îmi cer iertare de la viață, viețuitoare, plante și animale.
Îmi cer iertare de la spiritele pământului, ale apei, aerului și focului, lemnului și metalelor, ale gheții.
Îmi cer iertare de la iubire, suflet, spirit, conștiință, voință, gândire, memorie, credință.
Îmi cer iertare de la sex și de la bani.
Îmi cer iertare de la lumină și de la întuneric.
Îmi cer iertare de la Pământul care mi-a îngăduit să mă nasc.
Îmi cer iertare de la întreg Universul.

Amin. "


Ovidiu Argeşeanu