duminică, 27 aprilie 2014

Multumesc



MULTUMESC… celor care m-au abandonat in momente grele ale vietii mele, fiindcă datorita lor am invatat sa nu mai depind de nimeni.

MULTUMESC… celor care m-au dezamagit, fiindca datorita lor am invatat sa nu mai cred in promisiuni si sa nu mai am asteptari.


MULTUMESC… celor care au raspuns cu rau la bunatatea mea, fiindca de la ei am invatat ca nu oricine merita sa i te daruiesti.


MULTUMESC… celor indiferenti la iubirea mea, fiindca datorita lor am invatat ca iubirea nu obliga la nimic.


MULTUMESC… celor care m-au criticat, fiindca m-au ambitionat sa evoluez si sa-mi dovedesc ce pot.


MULTUMESC… celor care m-au folosit pentru a-si atinge scopurile, fiindca datorita lor ma pot bucura de faptul ca am fost utila.


MULTUMESC… celor care m-au imbrancit cand mi-a fost greu, fiindca datorita lor am invatat ca nu orice mana intinsa ofera sprijin.


MULTUMESC… celor care m-au judecat, pentru că de la ei am învăţat că numai un spirit superior te ajuta sa te ridici.


MULTUMESC… celor care au incercat sa ma distruga si sa imi tulbure pacea sufletului, fiindca datorita lor am aflat cat de puternică sunt.


MULTUMESC… tuturor acestor oameni care au TRECUT prin viata mea pentru ca datorita lor, acum, pot sa spun:

 MULTUMESC… cu toata inima si absolut neconditionat, celor care au RAMAS pentru ca nu au facut nimic din toate astea...

Asta conteaza cu adevarat si asta ma face fericita!




Preluare:Roberta Dumitru

Foto:Razvan Vitionescu