sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Prelucrarea sentimentelor cu ajutorul „Scenariului”

Dragă Spirit / Supra-conștiință /Inteligență sau Sine Superior (alege sintagma pe care o preferi), te rog să localizezi originea sentimentelor și gândurilor mele legate de ……………………………
Triază toate nivelele, straturile, zonele și aspectele ființei mele, pentru a descoperi această origine. Apoi analizează și rezolvă sentimentele și gândurile mele, astfel încât acestea să se armonizeze din nou cu adevărul lui Dumnezeu.
Triază întregul meu trecut, până la originile eternității, și vindecă toate incidentele și toate consecințele lor care s-au datorat acestei origini a gândurilor și sentimentelor mele. Fă acest lucru în acord cu voința lui Dumnezeu, până când ajungi în momentul prezent, și umple-mă cu lumina și cu adevărul divin, cu pacea și cu iubirea lui Dumnezeu, cu iertarea față de mine însumi pentru percepțiile mele incorecte, cu iertare pentru celelalte persoane, locuri, circumstanțe și evenimente care au contribuit la apariția acestui sentiment / gând.
Într-o stare de iertare și de iubire necondiționată, șterg acum vechiul meu sentiment / gând din ADN-ul meu și mă eliberez astfel de el! Mă simt …………………………. (înlocuiește sentimentul / gândul vechi cu opusul lui pozitiv).
Accept transformarea tuturor problemelor mele fizice, mentale, emoționale și spirituale, inclusiv a comportamentelor mele necorespunzătoare care s-au datorat acestor sentimente negative înregistrate în ADN-ul meu, până la dizolvarea lor completă.
(Notă: deși nu sunt absolut necesare, personal îmi place să adaug și următoarele fraze. În plus, fiind creștină, aplic întregul „Scenariu” în numele lui Iisus Christos, deși această tehnică nu reprezintă o rugăciune).
Îți mulțumesc ție, dragul meu Spirit, pentru că mi-ai venit în ajutor și pentru că m-ai ajutat să ating măsura plenară a potențialului meu. Îți mulțumesc, îți mulțumesc, îți mulțumesc! Te iubesc și mă închin în fața lui Dumnezeu, de la care vin toate binecuvântările.
Mi s-a pus frecvent următoarea întrebare: „Poate înlocui ‚Scenariul' rugăciunea?” Răspunsul este un „NU” categoric. „Scenariul” nu reprezintă în niciun caz o rugăciune. El nu este altceva decât o metodă prin care te poți adresaSinelui tău – Spiritului, Inteligenței superioare, sau oricum altfel dorești să te adresezi principiului superior al conștiinței tale – asumându-ți astfel propriile gânduri și sentimente și transformându-le energia negativă într-o energie pozitivă, în loc să permiți gândurilor tale inconștiente să îți controleze viața. Scopul „Scenariului” este de a-ți asuma responsabilitatea pentru toate gândurile și sentimentele tale „de care nu te simți mândru”. El este uninstrument prin care îți poți corecta și reprograma celulele și subconștientul, promovând astfel transformarea și vindecarea în toate domeniile vieții tale.
Această metodă diferă de rugăciune. Atunci când te rogi, tu te adresezi direct lui Dumnezeu. Altfel spus, îți direcționezi gândurile și sentimentele către Creatorul tău, nu către inteligența ta superioară. În viziunea mea, cele două metode nu pot fi comparate între ele. Unora li se pare ciudat să converseze cu Spiritul lor sau să îi dea acestuia instrucțiuni. Cei mai mulți dintre oameni nu au auzit niciodată de așa ceva, așa că li se pare o schimbare prea dramatică. Unii dintre ei nici nu vor să audă de așa ceva. Şi totuși, noi conversăm tot timpul cu noi înșine în mintea noastră, prin așa-numitul dialog interiorDe cele mai multe ori, noi nu suntem atenți la acest dialog și la ceea ce spunem. De fapt, cui ne adresăm noi atunci când vorbim cu noi înșine?
Dacă te deranjează să îi dai instrucțiuni spiritului tău (așa cum s-a întâmplat și în cazul meu, la început), îți va fi ceva mai greu să accepți această carte. Privește-ți însă în față senzația de disconfort pe care o simți atunci când aplici „Scenariul”. Procesul este revelator și poate trezi în tine un nou tip de conștiință. Disconfortul este necesar pentru a te maturiza și pentru a putea trece pe un nivel superior de conștiință. Oricât de neplăcut ar fi, încearcă să ieși din zona ta de confort. În caz contrar, nu vei putea crește niciodată! Acceptă faptul că o parte din percepțiile tale ar putea fi incorecte. Propune-ți să treci pe un nivel superior. Unul din efectele secundare cele mai miraculoase ale acestui proces de transformare în bine este schimbarea celor din jur, care încep la rândul lor să își îmbunătățească viața.
Unul din cele mai minunate efecte secundare ale transformării interioare constă în faptul că cei din jurul nostru se transformă la rândul lor. Se spune că dacă ne ridicăm propriul nivel de conștiință, noi ridicăm împreună cu noi încă alte 30.000 de persoane. Chiar dacă cifra reală ar fi de zece ori mai mică, tot ar merita să facem acest efort.
Alte întrebări care mi s-au pus frecvent în legătură cu „Scenariul” sunt: „Nu este acesta o simplă cârjă?” „Cum ne-am mai putea înțelege lecțiile de viață dacă ‚Scenariul' ne transformă sentimentele și ne rezolvă problemele fără dureri?”
Căile lui Dumnezeu sunt întotdeauna extrem de simple. Același lucru îl putem afirma și în legătură cu „Scenariul”. Singurii care complică lucrurile suntem noi, oamenii. Mulți oameni consideră că viața trebuie să fie grea și că noi nu putem progresa decât dacă suferim mai întâi. Acest lucru nu este însă adevărat în sine. Mai mult, noi nu trebuie să ne scufundăm mereu în trecutul nostru, răscolind amintirile sedimentate acolo. Așa am procedat până acum, iar acest lucru nu este nici el rău în sine. Uneori, răscolirea vechilor amintiri este necesară pentru a ne regăsi pacea interioară sau pentru a afla ce anume ne blochează progresul emoțional. Procesul devine însă toxic dacă ne raportăm în permanență la trecutul nostru, acordându-i întreaga noastră energie sau putere personală, până când suntem înghițiți în totalitate de el. La un moment dat, noi trebuie să renunțăm să ne mai cramponăm de trecut.
Mai devreme sau mai târziu, la momentul cel mai potrivit pentru tine, „Scenariul” te va ajuta să descoperi automat ceea ce trebuie să știi în legătură cu viața ta. Când acest moment va sosi, vei ști cu siguranță. Până atunci, îți poți curăța într-o mare măsură subconștientul, asumându-ți responsabilitatea pentru toate sentimentele nedorite. Procesul nu exclude învățarea lecțiilor de viață. Dacă simți nevoia, poți apela oricând la un consilier sau la un psihoterapeut, care te pot ajuta să scapi dintr-o zonă în care te simți blocat. Cine știe? Poate că, mai devreme sau mai târziu, nu vei mai avea deloc nevoie de „Scenariu” sau de alte instrumente psihice, întrucât vei obține un acces instantaneu la „cunoașterea ta interioară” și îți vei da seama pe loc care este cauza oricărei dizarmonii pe care o simți.

 De altfel, acesta este scopul nostru suprem....

Karol K. Truman-Vindecarea sentimentelor din inima ta