miercuri, 8 februarie 2012

CUGETARI....





Cine stabileste daca esti "ratusca ce urata" sau "lebada cea frumoasa"?Cine stabileste ca ratusca este urata si lebada este frumoasa?Nu apreciez astfel de etichetari facute unui om...Ratusca este ratusca,lebada este lebada,porcul este porc,vaca este vaca,omul este om sau ar trebui sa fie....:)Un OM care este perceput, ca imagine fizica, de anumiti semeni ,drept urat si nefericit este condamnat din multe puncte de vedere..Ce sa spun...Nu mai ai loc de atatea lebede frumoase si fericite..Va asigur, ca, am multe ratusti foarte fericite in jurul meu...Sunt frumoase,sexoase si au multe de aratat..Lebedele or fi ele gratioase si elegante dar le papa "oamenii" si pe ele...E greu cu frustrarile astea fizice..Am invatat eu ceva si anume...Cine eticheteaza pe cineva drept urat are el insusi niste complexe fizice nerezolvate..:)Hai sa traim in pace cu totii si sa nu ne mai etichetam in pasari si animale ca d'aia ne-a lasat D-zeu,oameni.. Sa rationam!V-am pupat... Caietul cu Articole