miercuri, 10 aprilie 2013

Ultima scrisoare

Această scrisoare a fost găsită de o asistentă sub perna unui tânăr care murise de curând.
”Dragă mamă , de câteva zile reușesc  să stau în șezut pe pat , iar restul zilei sunt imobilizat . Inima nu mai vrea să bată . Azi dimineață doctorul a spus ceva de genul ,, să fiu gata ! ” . Gata pentru ce ?! Sigur , e greu să mori tânăr ! Trebuie să fiu pregătit ca la începutul săptămânii să nu mă mai număr printre cei vii. Durerile care mă mistuie sunt aproape insuportabile , dar ce mi se pare cu adevărat insuportabil este că nu sunt pregătit . Cel mai rău e că , atunci când mă uit la cer e întuneric . Se face noapte , dar deasupra mea nu strălucește nici o stea în care să-mi afund privirea . Mamă , nu m-am gândit niciodată la Dumnezeu , dar acum simt că mai există ceva ce nu cunoșteam , ceva misterios , o putere în ale cărei mâini cădem  , căreia trebuie să-i dăm răspunsuri . Iar necazul meu e că nu știu cine e . Oh , dacă aș cunoaște-o ! Mamă , îți mai amintești atunci când eram mici , cum mergeam prin pădure , în întunericul care se lăsa , în întâmpinarea lui tata care se întorcea de la serviciu ? Uneori alergam înainte și ne pomeneam dintr-o dată singuri . Se auzeau pași înaintând în întuneric  : ce frică ne mai era de necunoscuți ! Și ce bucurie când recunoșteam pasul tatii care ne iubea . Acum , în singurătate aud din nou pași pe caare nu-i cunosc . De ce nu-i cunosc ?!Mi-ai spus cum trebuie să mă îmbrac , cum trebuie să mă comport în viața , cum să mănânc , cum să mă descurc . Te-ai ocupat de mine și nu ai pregetat să-mi dai această pregătire . Îmi aduc aminte că în noaptea de Craciun mergeai la Liturghie cu copiii tăi . Îmi aduc aminte și de rugăciunea de seară pe care mi-o sugerai uneori . Ne-ai învățat întotdeuna să fim onești . Dar toate astea se topesc acum pentru mine ca zăpada în soare . De ce ne-ai vorbit de atâtea lucruri și nu ne-ai spus nimic de Isus Cristos ? De ce nu m-ai învățat  să recunosc zgomotul pașilor lui , ca să-mi dau seama dacă EL este cel care vine la mine în această noapte și în singurătatea morții ? Ca să-mi dau seama dacă cel care mă așteaptă e un Tată ! Oh , cât de diferit aș putea să mor. 

”Dragă Doamne , de ce nu ai salvat fetița omorâtă în clasa ei ? Cu stimă , un elev îngrijorat ” . 

Răspuns:”Dragă Elevule Îngrijorat, în școli nu mi se dă voie să intru . Cu stimă , Dumnezeu .” 
”Intrarea cu câini și a lui Dumnezeu este interzisă ” e plăcuța cea mai răspândită în ziua de azi .

Supa de pui ptr suflet crestin