joi, 18 aprilie 2013

Gânduri pentru un prieten



Nu ai nevoie de 1000 de prieteni ca sa te simti bine. Nu ai nevoie de prea multe cuvinte ca sa te simti încurajat ... Tot ceea ce îti trebuie este ca prietenii tai sa fie lânga tine atunci când ai cea mai mare nevoie (de ei).
Nu pot sa-ti dau solutii pentru toate problemele pe care viata ti le pune în fata, dar pot sa te ascult si sa cautam împreuna o cale de rezolvare. Pentru mine asta înseamna sa-ti fiu prieten !
Nu o sa pot niciodata sa-ti schimb trecutul, nici sa-ti ghicesc viitorul, însa pot face ca prezentul sa fie extraordinar. Voi fi lânga tine ori de câte ori vei avea nevoie, chiar si fara sa-mi ceri acest lucru.
Nu pot sa accept sa te „împiedici” în obstacolele vietii, caci voi fi întotdeauna lânga tine si îti voi oferi protectia mea. Te voi ajuta sa nu cazi, te voi învata sa te ridici !
Pentru a-ti fi prieten, nu trebuie sa-ti spun cine esti sau cum trebuie sa fii, ci te voi iubi asa cum esti.
Nu am pretentia sa fiu primul sau ultimul pe lista prietenilor tai, e suficient sa ma vrei ca prieten. Pentru mine asta conteaza cel mai mult !
Bucuriile tale, succesele, triumful tau, desi nu sunt ale mele, îmi dau putere sa merg mai departe si sa ma bucur sincer atunci când te vad fericit.
Niciodata nu judec deciziile pe care le iei, ma limitez doar sa te ajut, sa-ti ofer sprijinul meu daca-mi permiti. Pentru mine asta înseamna sa-ti fiu prieten !
Nu am pretentia sa te împiedic sa te îndepartezi de mine, dar- cu toate acestea- pot sa-ti urez sa ai parte de tot ce e mai bun pe lume si sa astept cu bratele deschise sa te întorci.
Te apreciez pentru ceea ce esti si ma bucur de fiecare data când pot sa te ajut. Nu astept nimic în schimb, sunt fericit ca tie îti este bine.
Niciodata nu ti-am impus limite în cadrul carora sa actioneze, ci întotdeauna ti-am oferit spatiul necesar ca sa te manifesti, ca sa te simti în largul tau si sa-ti pui în valoare personalitatea.
Nu pot sa evit sa suferi atunci când vreo suparare te copleseste, dar pot sa plâng cu tine si sa-ti adun lacrimile una câte una.
A fi prietenul tau înseamna a te ajuta sa te ridici atunci când problemele vietii te descurajaza. Ma bucur sincer de fiecare data când te vad multumit si împacat; stii ca voi fi lânga tine la bine si la rau !
Desi am mai multi prieteni, fiecare e unic în felul sau. îti multumesc ca-mi esti prieten !
Voi face întotdeauna ceea ce face orice prieten: ma voi ruga pentru tine si îi voi multumi Domnului ca mi-a dat oportunitatea de a te cunoaste si de a te avea ca prieten !
De când te-am cunoscut, ai dat valoare vietii mele, iar calitatile tale mi-au înnobilat viata ! Voi fi lânga tine ori de câte ori vei avea nevoie si nu voi ezita niciodata sa-ti acord sprijinul meu dezinteresat, caci Tu ai dat valoare vietii mele...


Preluat net, autor necunoscut.