miercuri, 13 noiembrie 2013

Vitamine zilnice pentru suflet-Draga Sarah


" Draga Sarah...


Buna scumpa mea fetita, tu ai fost mult in mintea mea in aceste zile si voiam sa iti scriu aceste ganduri.

In curand va fi ziua ta, sau mai bine zis, trebuia sa fie ziua ta; ai fi avut 6 ani si pot sa imi imaginez petrecerea surpriza pe care o dadeam in cinstea ta. Ti-as fi aranjat parul cu bucle frumoase si fundite. Te-as fi imbracat intr- o rochita alba si pantofiori albi de lac.

Dar dragostea mea tu nu esti aici, esti in cer, cu toti ceilalti copii care au avut parte de aceasta grea soarta. Esti cu Domnul care te iubeste asa cum te iubesc si eu. Stiu ca intr-o zi te voi putea tine in brate si sa. ti vad fata frumoasa. Voi putea sa iti spun povesti, m-as ruga cu tine inainte de culcare.

Dar, dragostea mea, tu ai adormit de mult, de 6 ani, atunci cand am facut cea mai mare greseala. Am avut incredere intr- o pers care m-a sfatuit gresit, m-a sfatuit sa fac avort draga mea, pe motiv ca nu am cu ce te intretine... Of, daca as fii stiut atunci, ce stiu astazi despre avort... Tu ai fi azi aici.
Pacat ca multa lume crede ca avortul nu are importanta.
Stii draga mea? Cand sfatuiesc femeile sa nu faca avort, ma gandesc la tine: la tine si la ceilalti copii care au fost respinsi de mamele lor inainte sa se nasca.
Da, Sarah, viata ta e importanta, chiar daca a fost scurta aici pe pamant. Sa dea Domnul sa pot oferi o petrecere frumoasa de ziua ta de nastere acolo in cer.


Adio papusica mea scumpa. Te iubesc mult.


Cu drag mama ta."



" Dupa avort, ce urmeaza?", scrisa de Maria del Carmen Lopez

Nota administrator: Povestea nu are drept scop judecarea persoanelor ce au recurs sau vor recurge la asemenea gest..Liberul arbitru da sansa de a face alegeri.