joi, 5 septembrie 2013

Violenta domestica



Azi am primit flori! 
Nu este nici ziua mea, nici vreo alta zi speciala.Ne-am certat rau pentru prima data aseara si el mi-a zis mai multe cuvinte urate care m-au durut foarte tare.Dar stiu ca ii pare rau si se caieste si pentru asta mi-a trimis flori. 

Azi am primit flori! 
Nu este ziua noastra sau alta zi speciala ;azi noapte m-a izbit de perete si a inceputsa ma stranga de gat.Parea un cosmar, dar din acelea in care esti treaz si stii ca nu poate fi realitate.Azi dimineata m-am trezit cu vanatai si dureri pe tot corpul, dar stiu ca ii pare rau .Pentru asta am primit flori. 

Azi am primit flori! 
Si nu este ziua Sfantului Valentin sau vreo zi speciala;azi noapte iarasi m-a lovit si m-a amenintat ca ma omoara; nici machiajul si nici manecile lungi nu au putut ascunde taieturile si loviturile pe care mi le-a facut de data asta.Azi nu am putut merge la serviciu pentru ca nu voiam sa-si dea seama colegii.Dar sunt sigura ca ii pare rau, pentru ca mi-a trimis flori. 

Azi am primit flori! 
Si nu este ziua mamei sau vreo alta zi speciala; azi noapte m-a batut din nou, dar de data asta mult mai rau.Daca reusesc sa ma despart de el, ce voi face? Cum as putea sa ma descurc singura cu copii? Ce va fi cu noi daca nu be vor ajunge banii ? Imi e atat de teama de el, dar in acelasi timp, depind de el atat de mult incat mi-e frica sa ma despart.Dar azi stiu ca se caieste pentru ca mi-a trimis flori. 

Azi am primit flori! 
Azi e o zi speciala :Este ziua inmormantarii mele.Azi noapte, in sfarsit , a reusit sa ma omoare.M-a batut pana am murit.Daca as fi avut curajul si puterea sa-l parasesc;daca as fi acceptat ajutor profesional......... 


Azi nu as mai fi primit flori 



sursa ( vitamine zilnice pentru suflet Humberto A.Aguledo C.)