joi, 5 septembrie 2013

O poveste trista


Jenny credea ca parintii ei n-o vor lasa la petrecere cu prietenii, asa ca i-a mintit si le-a zis ca se duce sa doarma la o prietena. Desi s-a simtit prost pentru ca nu le-a zis adevarul, nu s-a gandit prea mult la asta si s-a dus sa se distreze.Pizza a fost buna si petrecerea extraordinara; la final, prietenul ei, Pedro, care era pe jumatate beat, a invitat-o sa iasa la o plimbare, dar mai intai a vrut sa traga o tigara...
Lui Jenny nu i-a venit sa creada ca fumeaza asa ceva, dar totusi s-a urcat in masina cu el. Dintr-o data, Pedro a inceput sa se dea la ea. Asta nu era deloc ceea ce vroia Jenny. "Cred ca parintii mei au dreptate, si-a zis, poate ca sunt prea tanara pentru astfel de petreceri. Cum am putut fi atat de proasta?" Si imediat a zis" te rog Pedro du-ma acasa, nu mai vreau sa stau" Suparat Perdo a accelerat brusc masina si a inceput sa conduca cu viteza foarte mare. Jenny speriata l-a rugat sa mearga mai incet , dar cu cat il ruga, cu atat el apasa mai tare pedala de acceleratie.Deodata , a vazut o lumina puternica. Oh doamne, te rog ajuta-ne. O sa ne ciocnim! A primit toata forta impactului , dintr-o data totul s-a facut negru , semiinconstienta, a simtit cum cineva a scos-o din masina strivita si a auzit voci ;" Chemati o ambulanta! Tinerii acestia sunt in stare grava!"
I s-a parut ca aude ca erau doua masini implicate in accident. Si-a revenit la spital vazand in jur fete triste ."Ai avut un soc teribil" a zis cineva. In mijlocul confuziei a aflat ca Pedro murise.I-au zis :" Jenny facem tot posibilul sa nu te pierdem si pe tine". "Si oamenii din cealalta masina?" a intrebat Jenny plangand. " Si ei au murit"., i s-a raspuns. Jenny s-a rugat ;" Doamne , iarta-ma pentru ce am facut, eu voiam doar o noapte de distractie".
Si privind-o pe una dintre asistente, a rugat-o: " Spuneti familiei celor care erau in cealalta masina sa ma ierte.As vrea sa le dau inapoi ce au pierdut. Spuneti-le tatei si mamei mele ca imi pare rau ca i-am mintit si pentru ca ma simt vinovata ca mai multi oamnei au murit.. Va rog puteti sa le spuneti asta din partea mea?" 

Infirmiera nu a spus nimic, a ramas muta de uimire. Putin dupa aceea, Jenny a murit. Un om din salon i-a vorbit foarte aspru asistentei.
"De ce nu ati facut ce v-a rugat? De ce nu i-ati indeplinit aceasta ultima dorinta?
Pentru ca in cealalta masina erau chiar mama si tatal ei. Gandeste-te de doua ori inainte de a face un lucru. Stai pe loc si gandeste-te bine."