duminică, 3 iunie 2012

Alta poveste cu talc..




Iata o poveste emotionanta care ne invata ce se cuvine sa pretuim in viata: pe cei dragi. Speram sa-ti placa si te rugam sa o trimiti si altor prieteni ai tai care crezi ca au nevoie de ea... Familia Intr-o seara, tarziu, cand se intoarse acasa obosit si suparat, un tata isi gasi baietelul de 5 ani asteptandu-l la usa. "Tata, pot sa-ti pun o intrebare?" zise fiul. "Da, sigur. Ce e?" raspunse tatal. "Tata, cat castigi tu pe ora?" intreba copilul. "Asta nu e treaba ta. De ce intrebi un astfel de lucru?" replica manios tatal. "Doar vroiam sa stiu. Spune-mi, te rog, cat castigi pe ora?" "Daca trebuie sa stii, uite, castig 20 lei pe ora." "Oh," raspunse baiatul dezamagit, privind în jos. Ridicandu-si capul, intreba: "Tata, te rog, imi poti da 10 lei?" Tatal era de-a dreptul furios. "Daca singurul motiv pentru care m-ai intrebat este ca vrei niste bani pentru a-ti cumpara o jucarie prosteasca sau altceva lipsit de rost, atunci treci in camera ta si baga-te in pat. Gandeste-te cat de egoist esti! Eu muncesc din greu in fiecare zi pentru ca tu sa ai un asemenea comportament prostesc?" Baietelul se intoarse in liniste in camera lui si inchise usa. Tatal se aseza si deveni chiar mai manios din cauza intrebarii copilului. Cum poate pune asemenea intrebari doar pentru a primi bani? Dupa ceva timp, tatal se calma si gandi: "Probabil era vorba despre ceva ce chiar avea nevoie sa cumpere cu acei 10 lei si oricum nu cere bani prea des." Apoi merse in camera baiatului. "Ai adormit?" il intreba. "Nu, tata, sunt treaz." raspunse copilul. "Stii, ma gandesc ca poate am fost prea aspru cu tine mai devreme..." spuse barbatul. "Am avut o zi grea. Uite cei 10 lei pe care mi i-ai cerut." Baietelul sari in sus, tipand de bucurie "Oh, multumesc, tata!" Apoi, scoase de sub perna niste monezi si incepu sa-si numere banii. Vazand ca fiul sau avea deja bani, omul iar se manie. "De ce ai mai cerut bani daca aveai?" mormai acesta suparat. "Pentru ca nu aveam destui, dar acum am!" raspunse bucuros copilul. "Tata, am 20 de lei. Pot cumpara o ora cu tine? Te rog vino maine seara mai devreme acasa. As vrea sa cinez cu tine." Tatalui i se umplura ochii de lacrimi si-si stranse copilul la piept.

 Morala: Nu lasa sa ti se scurga printre degete timpul... petrece-l cu familia, cu cei pe care-i iubesti, cu cei ce sunt cu adevarat importanti pentru tine.