joi, 2 mai 2013

Nu da "copy" daca nu stii sa dai si "paste"


Un orator motivational foarte cunoscut isi intretinea publicul. 

La un moment dat a spus:

- Cei mai buni ani din viata mea au fost petrecuti in bratele unei femei care nu era sotia mea!

La auzul acestei afirmatii, publicul a ramas uimit.

Oratorul a adaugat:

- Iar acea femeie a fost mama mea!

Rasete si aplauze.

Seara, un politist care participase la cursul tinut de catre acest orator a incercat sa plaseze aceasta gluma de efect acasa. Fiind usor afumat, i-a spus sotiei:

- Cei mai buni ani din viata mea au fost petrecuti in bratele unei femei care nu erai tu!

Sotia sa a inceput sa spumege de furie.

Incercand sa-si aminteasca pret de 20 de secunde a doua parte a glumei, politistul a trantit in cele din urma:

- Si nu-mi amintesc cine era !