vineri, 1 martie 2013

Un prieten adevarat..





Am stiut ca vei veni…
Doi prieteni din copilarie au mers impreuna la scoala, apoi au invatat la acelasi liceu, in aceeasi clasa si mai apoi au facut armata in aceeasi unitate militara. Razboiul a izbucnit si au fost repartizati sa lupte in acelasi regiment.
Intr-o noapte au fost atacati. Gloantele zburau de peste tot si din departare se auzi o voce spunand: “Harry, te rog, vino si ajuta-ma.” Harry a recunoscut imediat glasul lui Bill, prietenul sau din copilarie. El a intrebat pe capitan daca are permisiunea sa mearga la prietenul sau sa il ajute. Capitanul i-a spus ca nu poate sa il lase sa plece pentru ca deja au murit multi soldati si nu risca sa mai piarda inca unul. Capitanul a mai adaugat ca dupa felul in care se aude vocea lui Bill este clar ca nu va supravietui.
Harry a ramas tacut. Din nou, chemarea se auzi: “Harry, vino si ajuta-ma.” Atunci Harry a vorbit raspicat capitanului si i-a mentionat faptul ca este vorba de prietenul sau din copilarie si ca trebuie sa il ajute. Atunci capitanul i-a dat permisiunea sa mearga la prietenul sau.
Harry s-a tarat pana la prietenul sau si l-a adus la loc sigur. Cand au ajuns l-a unitate Bill era mort. Atunci capitanul s-a infuriat si i-a spus lui Harry:
- Nu ti-am spus ca nu va rezista? Ai facut o mare prostie sa mergi dupa el, puteai sa mori si tu si astfel mai pierdeam inca un om!
Atunci Harry i-a raspuns:
- Capitane, am facut ceea ce a trebuit! Cand am ajuns la Bill, el era inca in viata si ultimele sale cuvinte au fost: “Harry, am stiut ca vei veni…”
de: autor necunoscut