sâmbătă, 1 decembrie 2012

Cugetari personale..






Tu esti total responsabil de ceea ce este viata ta, nimeni nu este de vina. Nu mai asteptati pe cineva ca sa vina sa va salveze.. Drumul nu este intodeauna lin dar la sfarsitul lui primim intodeauna recompensa sau dimpotriva, mustrarea si iar o luam de la capat. Am intalnit in drumul meu multe persoane, unele mi-au fost ghizi, altii judecatori, altii parteneri de drum iar altii "talhari"... Le multumesc tuturor si-i asigur ca se vor bucura mereu de pretuirea mea. Pe acest drum am fost si ghid si partener, uneori arbitru, luptator in arena , alteori mediator dar niciodata "talhar". M-am deplasat singura cu greutate sau sprintena si am privit cu incredere rasaritul, apusul, ploaia si curcubeul.


Diferenta dintre singuratatea interioara si solitudine o face lectia de viata invatata si raspunsul tau la intrebarea : Cine sunt eu? Ce scop am eu? Daca ai reusit sa iti dai raspunsurile la aceste intrebari, atunci lectia solitudinii de 
de care multi avem nevoie a fost asumata. Codruta C


Sforaitul unui barbat este haios, cel al unei femei o simfonie, însă,  cel al unei natiuni este devastator. Codruta C