luni, 3 decembrie 2012


AFIRMAŢIILE


Totul este gata, pentru că se manifestă Acţiunea Divină si Binele meuvine prin Har şi în mod magic.

Îndepărtez de mine, de acum înainte, orice condiţie sau stare de lucruri nearmonioase. Ordinea Divină este  stabilită ferm în Spiritul meu, în corpul meu şi în afacerile mele.

 "Iată,  fac ca toate lucrurile să fie ca noi".

Ceea ce mi-a apărut ca un bun imposibil de atins se produce în prezent şi neprevăzutul survine acum!

Cele "patru vînturi ale succesului" bat spre mine în prezent, îmi aduc succesul. Din nord, din sud, din vest, din est, îmi parvine Binele meu infinit.

Hristos în mine a înviat, destinul meu se împlineşte în prezent.Binele infinit îmi parvine, în prezent,  pe căi infinite.

Eu fac să răsune ţimbalele şi mă bucur, căci Eternul mă precede şi îmi luminează drumul, făcîndu-l uşor, clar şi fecund.

Eu mulţumesc pentru reuşita mea uluitoare. Eu mătur toate obstacolele dinaintea mea, căci eu lucrez cu Spiritul şi mă conformez  Planului Divin al Vieţii mele. Datorită Spiritului, eu sunt la înălţime în orice situaţie.

Mereu gata să primesc Binele meu, eu strîng recolta pe care mi-o aduc ocaziile nenumărate.
În mine domneşte armonia. Eu sunt echilibrat, atrăgător.

 Florence-Scovel-Shinn