duminică, 30 septembrie 2012

Povestea unui dar..


A fost odata o femeie frumoasa. Oarba din nastere nu s-a bucurat niciodata de lumina zilei. Iubitul ei ii era aproape si o facea sa stie ca e minunata. Ea ii spunea mereu:"Dragul meu, daca as putea sa vad lumea asta asa frumoasa despre care imi spui, m-as casatori cu tine sa traim toata viata asa! Ma faci atat de fericita!" O minune se intampla. Doi ochi - o operatie, iar femeia deschide prima data ochii pe un cer senin. Se intoarce pe calcaie si il vede pentru prima data pe barbatul care o iubea. Ce supriza trista: era orb. Cum fusese ea. El ii spune:"Acum putem sa ne casatorim, dragostea mea!" "Iubitule, mi-esti tare drag. Dar nu ma pot casatori! Ce trist! Esti orb. Iar, eu. Atat de fericita. Vreau sa vad lumea asta." Barbatul ii spune:"Du-te, iubita mea, bucura-te de lume si de oamenii care iti plac. Dar un singur lucru te rog, ai grija de ochii tai. Caci au fost ai mei!" Povestea asta scurta a spus-o Horatiu Malaiele pe scena intr-un spectacol.