duminică, 15 aprilie 2012

Cererile unui copil catre viitorii parinti inainte de a fi conceput...

Vreau sa vin intr-o lume in care sa fiu dorit (si de tine mama si de tine tata. Asta inseamna sa ma doriti si la nivel inconstient, nu numai declarativ).
Daca vin pe lume dorit de voi doi lumea va fi frumoasa, primitoare si sigura pentru mine, altfel o voi simti ostila si rea si imi voi gasi diverse refugii neeficiente. Daca ma voi simti dorit si acceptat nu voi avea nevoie de evadare din realitate sau de nenumarate forme de cirje mai mult sau mai putin abstracte.
Vreau sa fiti responsabili cind faceti sex neprotejat.
Luati-va un timp de reflectare inainte sa ma concepeti, dupa ce v-a murit un copil, sau ati trecut prin pierderea unei sarcini, sau avort, sau ati pierdut vreo fiinta draga din neam. Nu uitati ca eu simt tot si stiu tot chiar din momentul conceptiei.
Prefer niste parinti care sa ma creasca, sa fie adulti, nu copii ca mine. De aceea virsta voastra pentru a ma concepe si pentru a fi indeajuns de maturi  este importanta. Ma indoiesc ca daca aveti 14 sau chiar 18 ani o sa stiti sa imi indepliniti nevoile, cind voi inca sinteti niste copii si cind nu v-ati terminat studiile. Preocuparea voastra e alta la aceasta virsta.

Daca voi fi o greseala a voastra de tinerete si voi creste la casa de copii, imi va fi greu sa va iert pentru iresponsabilitate.

Draga viitoare mama, aranjeaza-ti eficient treburile de la serviciu, in asa fel incit sa nu te intorci prea devreme dupa nasterea mea (inainte de a fi implinit eu 1 an). 

Prefer sa stai cu mine acasa doi ani, chiar daca am camera mea separata de a ta. E importanta constanta ta in acesti doi ani. Daca nu poti tu, din motive ce nu tin de tine, mi-ar place sa stea cu mine o persoana iubitoare si constanta (din familie: tata, bunicii).
Ai grija de nevoile tale ca sa poti sa fii bucuroasa cind esti cu mine.
Dragi viitori parinti ginditi-va bine inainte de a ma concepe sa aveti o locuinta si o profesia care sa va aduca impliniri (profesionale si financiare).

Daca nu aveti locuinta, sinteti in somaj, aveti datorii, unul din voi e iesit de curind din inchisoare, aveti probleme psihiatrice/psihologice, fizice, mai bine mai asteptati si folositi prezervativul.

Ginditi-va bine inainte de a ma concepe daca aveti sa imi oferiti o camera a mea (pot s-o impart cu un frate sau o sora insa mi-ar fi dificil daca as imparti-o cu noua frati).
De asemeni pentru mine este mai important sa va jucati cu mine decit sa am extrem de multe haine, sau sa fie curat in casa.

Aveti grija de nevoile mele.

Ingrijiti-va pe voi insiva. Daca relatia cu voi insiva este buna si eu voi fi fericit.
Ingrijiti-va relatia de cuplu. Nu ma concepeti pentru a ramine impreuna. Resping aceasta povara.
Instruiti-va profesional pe cit posibil inainte de a ma concepe. E dificil sa va cistig atentia cind voi aveti de invatat la vreun examen.

Draga viitor tata, te rog sa fii un sprijin real pentru femeia care m-a nascut, mama mea, dupa ce ma naste. Ea are nevoie de tine ca partener.

Impliniti-va visele singuri. Nu transferati asupra mea visele voastre neimplinite. Nu vreau sa fiu jucaria ta bine ingrijita doar.
E responsabilitatea voastra sa va rezolvati propriile probleme.
Nu ma parentalizati, nu ma violentati fizic si psihologic. Stiu si eu ce inseamna starea de Parinte normativ negativ. Voi avea de tras din cauza ei ca adult si nu imi doresc asta. Nu este responsabilitatea mea ca voi sinteti nefericiti.

Pot sa inteleg unele dispute dintre voi, cu o conditie sa imi explicati ca sint ale voatre si nu ma privesc si daca nu depasesc stadiul de dispute, discutii. Daca sint deja nascut si va am ca parinti, nu va voi ierta foarte usor violentele.
Poate eu vreau sa am alt destin decit al unei rude, deci nu imi dati numele vreunei rude de-a vostre.
Ginditi-va bine inaite de a ma concepe daca aveti inca citiva copii acasa. Ma vreti sigur? O sa aveti cum sa imi faceti fata in asa fel incit sa nu fiti toxici cu mine?
Nu imi faceti vreo sora sau frate daca eu inca nu am implinit 18 luni. Este greu sa fac fata unei asemenea concurente. Nu mai spun ca ma voi simti respins.
Rolul meu nu e sa cresc frati mai mici. Deci abtineti-va sa ma parentalizati.
Lasati-va de o parte Idealul de copil. Nu ma comparati. Eu sint eu si atit.
Draga mama, fa in asa fel incit sa fii sanatoasa la nasterea mea si dupa aceea. Mi-ar fi extrem de greu daca eu as veni pe lume cind tu ai pleca din aceasta lume.
Draga viitoare mama, gindeste-te bine daca ma nasti, in cazul in care ai fost violata, batuta, abuzata de partenerul tau, sub influenta alcoolului sau drogului sau daca si tu erai sub aceeasi influenta, cind m-ai conceput. Acest incident ma va urmari toata viata si imi va produce suferinta.

Dragi viitori parinti cereti ajutor daca aveti probleme psihiatrice/psihologice. Mi-e greu sa le car dupa mine si nu vreau sa fiu cosul vostru de gunoi.

Draga viitoare mama, gindeste-te bine inainte de a ma naste sa fii implinita ca femeie. As dori sa am si un tata, deci datoria ta este sa fii fericita, ca sa pot si eu sa fiu fericit. Nu e rolul meu sa fiu partenerul tau.
Draga viitor tata, doresc sa fii prezent in viata mea nu numai cu partea financiara, ci si cu partea afectiva, educationala.
Faceti in asa fel incit sa imi fiti alaturi mult timp de acum incolo, pina la 18 ani. Nu mi-ar fi foarte usor sa traiesc cu voi bolnavi cronic, sau fara unul dintre voi.
Inchei intrebindu-va : ce e mai criminal sa nu ma nasc, sau sa traiesc intr-o familie toxica, in care voi o sa ma violentati ?
Este mai grav un avort sau un abandon la casa de copii sau la ghena ?
Stiu ca nici o familie nu e Ideala si nu exista parinti Ideali, insa cele de mai sus sint cerinte elementare pentru ca eu sa vin pe lume.

Vreau sa fiti suficient de buni pentru a ma creste.

Multumesc.
Un viitor copil, daca vreti al vostru.

“Sunt oameni care n-au omorat niciodata si cu toate acestea sunt mai cruzi decat asasinii.

Nu pot înţelege de ce este mai glorios să bombardezi un oraş decât să asasinezi pe cineva cu securea.”
Dostoievski 
Preluare-Cris A Levitchi