duminică, 4 august 2013

Îmi merge bine dar mă simt rău



„Va voi da o inima noua si voi pune in voi un duh nou; voi scoate din trupul vostru inima de piatra si va voi da o inima de carne. Voi pune Duhul Meu in voi si va voi face sa urmati poruncile Mele si sa paziti si sa Impliniti legile Mele.” (Ezechiel 36,26.27)
Aveam succes in lumea afacerilor. Implineam 25 de ani de cand lucram la Camera de Comert; cunosteam oameni de afaceri, industriasi, stele de cinema, oameni de televiziune si lideri politici locali si nationali. Aveam o sotie frumoasa si iubitoare si patru copii minunati. Se putea spune ca „reusisem in viata”.
Dar nu aveam parte de fericire. Eram nelinistit si deprimat. Presiunea asupra mea era puternica, distructiva chiar. Nu eram nici tata, nici sot si nici un crestin iubitor. Nu aveam timp pentru familie sau pentru Dumnezeu. Desi fratii mei se rugau pentru mine, eu nu stiam sau nu-mi pasa. Parca eram cuprins in vartejul succesului, care ma tragea tot mai jos din punct de vedere spiritual si nu aveam putere sa ma opun.
Apoi, in 1973, am participat impreuna cu sotia la un seminar despre rugaciune, care mi-a schimbat viata. Citisem Biblia si pana atunci. O aduceam cu mine la biserica. Stiam toate istoriile ei. Eram un bun cunoscator al doctrinei. Inaltam zilnic rugaciuni scurte, presarate cu „te rog” si „multumesc”. Dar nu facusem niciodata o legatura intre Biblie si rugaciune. Niciodata pana atunci nu citisem Cartea Sfanta cu atentia indreptata spre fagaduintele lui Dumnezeu, pentru ca apoi sa-L cred pe cuvant, sa primesc cuvintele Lui ca pe un mesaj personal, sa am incredere in ele si sa mi le insusesc.
Am hotarat sa fac un experiment. Am inceput sa caut fagaduintele care se potriveau cu nevoile mele si am dat peste pasajul din Ezechiel 36,26.27. Din strafundurile sufletului meu neimplinit, am strigat la Dumnezeu: „Doamne, da-mi o inima noua si pune in mine un duh nou.” Si El m-a ascultat. Treptat, viata mea s-a schimbat si, in sfarsit, eram plin de speranta. Rugaciunile mele nu mai erau asemenea fulgilor purtati de vant. Ele erau acum concentrate si specifice. Au inceput sa se intample minuni si am devenit alt om. Am descoperit in Cuvantul lui Dumnezeu sfaturi pentru o viata linistita si fericita. Tot ce trebuie sa faci este sa le accepti, sa le crezi si sa ceri implinirea lor pentru tine.
Ai o viata plictisitoare si nu poti iesi din rutina? Crede-L pe Dumnezeu, cere implinirea fagaduintelor Sale si observa diferenta!
Autor: Reuben Neuharth