vineri, 5 iulie 2013

Fapt divers in metrou..


Duminica pe la pranz....m-am trezit cu Sofia la restaurant.Venise s-o plimb cu metroul sau cum ii zice ea...trenul fara geamuri 

Am scos-o vreo doua statii, mai la vale....si ma uitam cat e de fericita.La un anumit moment se urca unul...mare, urat si negru....cercei, tatuaje, barba lunga...gen american chopper...ce mai , balaurul balaurilor, highlanderu' suprem. Cand l-a vazut, Sofia, a pus mainile la gurita si cu o candoare inocenta suprema a strigat in gura mare: Radu, uite ce barba lunga si haioasa are domnul !!!
Instantaneu toti din metrou au inceput sa rada , iar micutul s-a ridicat de pe scaunul lui si venea inspre noi...
Eu am paralizat si ma gandeam sa ma manance pe mine intai huiduma, sa cad ca un erou la datorie, eram nervos ca de ce nu am pantofii cu toc aia roz in picioare si nici poseta la mine....na, chestii barbatesti de salvat domnisoare.A venit la noi si a intrebat-o pe Sofia daca vrea sa se joace cu barba lui. Evident raspunsul a fost afirmativ iar raul bun s-a asezat pe scaun, a luat-o pe Sofia in brate si zici ca erau cei mai buni prieteni de-o viata...
Cele doua statii s-au facut vreo doispe ( huiduma mergea deprte...) iar cei din metrou admirau si radeau de spectacolul a doi oameni, total diferiti, care nu s-au vazut in viata lor si care pentru o secunda au rezonat aceiasi clipa de traire.
Frumos !

Acum sper sa nu vrea Sofia sa-mi las barba....de cercei nici nu discut;)


 Autor: Radu Dumitrescu. 

Foto: Simbol