vineri, 9 noiembrie 2012

Dorinta fetitei cu ochii frumosi



A fost odata o fetita mica, mica..Era frumusica foc, avea parul si ochii negrii, ochi in care vedeai pana in sufletul ei frumos si candid de copil..Cand a intrat prima data in sala de clasa era speriata.
A  plans si a stat intr-un colt privind pe sub sprancenele incruntate cum ma invarteam prin sala cum se jucau si invatau ceilalti copilasi..Incet, incet a prins curaj si am inceput sa ne indragostim una de cealalta..
Intr-o zi, neavand timp sa mananc acasa, mi-am cumparat un iaurt cu gust cremos, foarte buuunn.Activitatea zilnica nu m-a lasat sa il savurez asa ca am hotarat sa il impart cu trei copilasi..
Fetita cu ochii frumosi mi-a spus atunci asa:"Doamna asta e cel mai bun iaurt din viata mea".Am ras.( avea 5 ani) incepand din ziua aceea i-am adus zilnic un iaurt, numai ca intr-o zi de zapacita ce am fost am uitat de el, am uitat..
Fetita cu ochii frumosi, atunci  cand m-am scuzat pentru faptul  ca am uitat de iaurtul ei, mi-a zis asa: "Nu-i nimic, lasa,  data viitoare n-ai sa mai uiti de el, nu?"..Mai bine intram in podea ca ma simteam mult mai bine.A doua zi a venit si mi-a zis asa: "Doamna azi noapte m-am rugat la D-zeu, tucu-i talpile lui, si i-am zis sa aiba grija de tine  sa nu mai uiti de iaurtul ala cremos". Mi-am dat seama atunci cat de multe am eu si cate am avut si in copilarie si la maturitate..
Cat de mult inseamna ptr un copil un amarat de iaurt de un leu si cincizeci de bani si cat de superficiala am fost de cele mai multe ori cand ma strambam la masa si cum mama saraca se dadea peste cap sa imi faca toate poftele.
Oare de cate ori a renuntat la ea ptr ca eu sa am toate bunatatile..Lectia aceasta am primit-o de aproape doi ani la doua saptamani dupa moartea mamei..Dorinta fetitei cu ochii frumosi, atat de mica ptr mine si atat de mare ptr ea o sa imi fie ptr todeauna termen de comparatie ptr toate momentele in care tind sa fiu superficiala.

Multumesc micuta mea, Codru te iubeste pana la cer si inapoi..


Povestea este bazata pe fapte reale, personajul principal are identitatea protejata de autoare...Va pupa Codru'.





Caietul cu articole.